استاندار خوزستان گفت: در نظر داریم یک منطقه گردشگری برای بحث سلامت و مسائل مرتبط با سوخت رسانی به کشتی ها از طریق منطقه آزاد اروند داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از اهواز؛ صادق خلیلیان امروز در پایان دیدار کاری با سردار سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور اظهار کرد: خوشبختانه عزم دولت برای پشتیبانی از توسعه خوزستان در بالاترین سطح قرار دارد و مسئولین تلاش می کنند عقب‌ماندگی‌های موجود را برطرف کنند.

استاندار خوزستان افزود: منطقه آزاد هم نقش مهمی در زمینه رونق اقتصادی توسعه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و افزایش رفاه عمومی به ویژه برای شهرستان های آبادان و خرمشهر دارد.

خلیلیان اظهار داشت: منطقه آزاد میتواند ظرفیت قابل توجهی در اقتصاد استان داشته و پشتوانه کل اقتصاد استان باشد و فراتر از آن تاثیر کشوری از نظر توسعه سرمایه گذاری و رونق تجاری دارد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: در نظر داریم یک منطقه گردشگری برای بحث سلامت و مسائل مرتبط با سوخت رسانی به کشتی ها از طریق منطقه آزاد داشته باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم این سفر ثمر بخش باشد و در دو بخش کوتاه مدت و میان مدت توافقاتی شده و امیدواریم به ثمر برسد و شاهد آثار رفاهی و توسعه منطقه برای مردم باشیم.