رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: این دانشگاه در خصوص جانمایی شهرک گردشگری سلامت و توریسم‌درمانی و شرایط پدافندی آن نقشی ندارد.

دکتر پیمان نامدار روز یک شنبه در جمع خبرنگاران افزود: شهرک گردشگری سلامت و توریسم‌ درمانی یک پروژه بیمارستانی ۱۰۰۰ تخت خوابه است که دانشگاه علوم پزشکی مدارک  و مستندات لازم جهت تاسیس و ساخت آن را به وزارت بهداشت ارسال کرده است و در انتظار پاسخ آن است.

وی با بیان اینکه برای ساخت این بیمارستان اجرای چند شرط لازم است؛ تصریح کرد: در صورتی دانشگاه حاضر به همکاری با این پروژه است که ۳۰ درصد تخت های این شهرک توریسمی با تعرفه دولتی خدمات ارائه دهد و در حوزه های آموزشی، درمانی و پژوهشی کمک کننده دانشگاه علوم پزشکی قزوین باشد.

این مسوول ادامه داد: استفاده نکردن از منابع بخش دولتی و همچنین تسهیلات دولتی جهت ساخت و تجهیز آن و همچنین کم نشدن از ظرفیت تخت های بخش دولتی و خصوصی استان، از دیگر شروط دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای این طرح است.

نامدار با بیان اینکه شهرک توریسم سلامت با شروط قید شده می تواند سبب تحول چشمگیری در نظام سلامت استان باشد، تصریح کرد: توسعه گردشگری سلامت و توریسم‌ درمانی یکی از راه‌های توسعه اقتصادی و گردشگری استان قزوین است.